Go Back   Wiremod Forums > Wiremod Skills > Wiremod Tutorials

Wiremod Tutorials Post your wiremod tutorials/guides here.

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 07-30-2007   #1 (permalink)
Inactive

BatMads's Avatar

BatMads is on a distinguished road
Red face

Hey.

Me and my friend, have started a little website where we will make some tutorials based on what we have learned from the pro builders :b
Denmark is such a small country and not many play gmod here So we wanna make it easy for people to learn and use gmod and this wonderful mod

But its all on danish so i dont think people can understand but if danish people comes here they may see this little topic.

Visit us at www.xyguides.frac.dk

Soon we will get our own domain.

Ps. sry my english x)
BatMads is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Sponsored Links
Old 10-07-2007   #2 (permalink)
Inactive

Ninosbarkho's Avatar

Ninosbarkho is on a distinguished road

Hey
Herre nice side !
Men den er nede , hvorfor ? :S , når man går ind står der :
Siden er lukket i en kort periode!
Da vores bredbånds leverendør har valgt at omlægge vores fiber forbindelser, er vi desværre nød til at spære denne hjemmeside i en kortere periode.
Vi beder dig IKKE sende mails til webmaster, da vi er bekendt med dette, og arbejder på højttryk for at komme online igen.
Det nytter heller ikke noget at ringe, eller sende sms til webmaster.
Vi beklager ulejligheden.

Øv øv øv
Ninosbarkho is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 10-12-2007   #3 (permalink)
Inactive

jobbe's Avatar

jobbe is on a distinguished road
Arrow

Quote:
Hey
Herre nice side !
Men den er nede , hvorfor ? :S , når man går ind står der :
Siden er lukket i en kort periode!
Da vores bredbånds leverendør har valgt at omlægge vores fiber forbindelser, er vi desværre nød til at spære denne hjemmeside i en kortere periode.
Vi beder dig IKKE sende mails til webmaster, da vi er bekendt med dette, og arbejder på højttryk for at komme online igen.
Det nytter heller ikke noget at ringe, eller sende sms til webmaster.
Vi beklager ulejligheden.

Øv øv øv [/b]
Hej inde på fracs hjemmeside står der:

..:MySQL serveren igen død:..
Ja så skete det igen... MySQL serveren valgte at stå af... Denne gang var det beslaget til cpu køleren som knak, og derfor kunne køleren ikke køle cpu'en. Dette gjorde desværre at der kom en mindre brænd i server rummet, men denne blev dog slukket hurtigt.
Dette er den korte nyhed. Der kan læses mere om emnet i vores debatforum

Og fra debat forummet:

Som de fleste nok allerede har opdaget, så har der været en del nede tid på det sidste... Grunden er MySQL serveren som af en eller anden grund, så absolut ikke havde lyst til at fungere stabilt. Hvorfor det lige er den, hver gang, ved jeg ikke, men leve ville den ikke.
Jeg har stort set skiftet alt i den maskine, men hele tiden kom der nye problemer.
Denne gang knak beslaget til cpu køleren, som så faldt af. dette gav desværre også en mindre brænd, men da der er Brænd alarm i server rummet, blev den dog hurtigt slukket.

Dog var der ikke meget der kunne redes, og deror mangles der nu seriøst hardware for at kunne drive Frac.dk videre på en fornuftig måde.

Der mangler derfor alt fra bundkort, cpu, harddiske og strøm forsyninger.

Så hvis nogen af jer ligger inde med stumper, som i alligevæl ikke bruger, så hører jeg MEGET GERNE fra jer på min mail. webmaster@frac.dk

Det skal dog siges, at alle data er bevaret. Den disk som al data lå på, var ikke taget så meget skade, at det var mig muligt at tømme den for data. Dog har den det ikke skide godt, og jeg tør derfor ikke genbruge den til videre drift.

Da mine erfaringer med netop MySQL serveren ikke har været så skide gode, har jeg en plan om at der denne gang skal stilles 2 Mysql servere op, så den ene køres som spejl af den oprindelige server, og på den måde ville den ekstra server kunne tiltræde, hvis den første skulle gå ned. Det vil give en bedre mulighed for hele tiden at kunne holde MySQL online.

Ja det var en stor smørre...

Så der går nok noget tid inden de er oppe igen.. de har været nede i en måned nu..

Link til tråd: http://frac.dk/forum/viewtopic.php?t=348
jobbe is offline  
Reply With Quote
Old 10-25-2007   #4 (permalink)
Newbie

wireless-mod's Avatar

wireless-mod is on a distinguished road

hey nice site^^I'm not from Denmark but from Germany and the languages have some common words, so i can understand a little bit from it
wireless-mod is offline  
Reply With Quote
Old 08-24-2008   #5 (permalink)
Newbie

Weebs's Avatar

Weebs is on a distinguished road
Default Re: Danish Wiremod Tutorials

Godt initiativ.
-Vedrørende jeres "Tracker (Efterfølger)" tutorial, kunne i måske også vise hvordan man kan få den til at flyve op, ned, frem og tilbage? ^^
Weebs is offline  
Reply With Quote
Old 08-24-2008   #6 (permalink)
Newbie

zinen's Avatar

zinen is on a distinguished road

Fedt nok i gør noget for nybegynderne eller/og dem der ikke er fantatisk skarp til engelsk. Men jeg vil nu alligevel holde mig til de engelske tutorials, dem er der mange flere af og er alligevel vant til at nå det gælder computere, så er næsten alt engelsk.
zinen is offline  
Reply With Quote
Old 08-24-2008   #7 (permalink)
ebs
Member

ebs's Avatar

ebs is on a distinguished road

Omg, dudes.

I burde ikke spille spil på engelsk, hvis i ikke fatter noget af det.
ebs is offline  
Reply With Quote
Old 09-02-2008   #8 (permalink)
Member

Teaqu's Avatar

Teaqu is on a distinguished road
Send a message via MSN to Teaqu Send a message via Skype™ to Teaqu

Hvis i her brug for en der også ved en smugle om Wiremod og hvordan det virker så er jeg en der godt vil give lidt viden fra mig XD

jeg her spillet Gmod siden V6,4 men startede med at bruge Wiremod for 6 måneder siden
jeg kan dog bygge biler og andre niftige ting

jeg er igang med at lære hvordan E-Gates virker... så når jeg har fundet en "milestone" vill jeg også lærere andre hvordan e-gates virker

Mit Rigtige navn will jeg helt ikke komme ind på...
Men i kan Kalde Ming Teaqu Curtis Wolkan Eller Young Zergling... det gør alle andre...

-TCW - YZ

PS: jeg her selv en lille 6 slots server kørende i gmod
Server navn: YZ''s [D] Server
Server IP: 85.92.86.117:27015

Den har næste all de fede store addons
[PHX3, SBMP, Wire, WireX, Stargate, +more]

i er altid velkommen hvis bare i ikke laver ballade...

ses gutter...
IP/Port: 85.92.86.117:27015
Addons: [PHX3, SBMP, Wire, WireX, Stargate, +more]
Teaqu is offline  
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Bookmarks

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules