Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 10 of 12

Thread: Danish Wiremod Tutorials

Inactive BatMads is on a distinguished road BatMads's Avatar

Red face

Hey.

Me and my friend, have started a little website where we will make some tutorials based on what we have learned from the pro builders :b
    Denmark is such a small country and not many play gmod here So we wanna make it easy for people to learn and use gmod and this wonderful mod

But its all on danish so i dont think people can understand but if danish people comes here they may see this little topic.

Visit us at www.xyguides.frac.dk

Soon we will get our own domain.

Ps. sry my english x)
    Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!

Inactive Ninosbarkho is on a distinguished road Ninosbarkho's Avatar

Hey
    Herre nice side !
    Men den er nede , hvorfor ? :S , når man går ind står der :
    Siden er lukket i en kort periode!
    Da vores bredbånds leverendør har valgt at omlægge vores fiber forbindelser, er vi desværre nød til at spære denne hjemmeside i en kortere periode.
    Vi beder dig IKKE sende mails til webmaster, da vi er bekendt med dette, og arbejder på højttryk for at komme online igen.
    Det nytter heller ikke noget at ringe, eller sende sms til webmaster.
    Vi beklager ulejligheden.

Øv øv øv
    Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!

Inactive jobbe is on a distinguished road jobbe's Avatar

Arrow

Hey
    Herre nice side !
    Da vores bredbånds leverendør har valgt at omlægge vores fiber forbindelser, er vi desværre nød til at spære denne hjemmeside i en kortere periode.
    Vi beder dig IKKE sende mails til webmaster, da vi er bekendt med dette, og arbejder på højttryk for at komme online igen.

Øv øv øv [/b]
    Hej inde på fracs hjemmeside står der:

..:MySQL serveren igen død:..
    Ja så skete det igen... MySQL serveren valgte at stå af... Denne gang var det beslaget til cpu køleren som knak, og derfor kunne køleren ikke køle cpu'en. Dette gjorde desværre at der kom en mindre brænd i server rummet, men denne blev dog slukket hurtigt.
    Dette er den korte nyhed. Der kan læses mere om emnet i vores debatforum

Og fra debat forummet:

Som de fleste nok allerede har opdaget, så har der været en del nede tid på det sidste... Grunden er MySQL serveren som af en eller anden grund, så absolut ikke havde lyst til at fungere stabilt. Hvorfor det lige er den, hver gang, ved jeg ikke, men leve ville den ikke.
    Jeg har stort set skiftet alt i den maskine, men hele tiden kom der nye problemer.
    Denne gang knak beslaget til cpu køleren, som så faldt af. dette gav desværre også en mindre brænd, men da der er Brænd alarm i server rummet, blev den dog hurtigt slukket.

Dog var der ikke meget der kunne redes, og deror mangles der nu seriøst hardware for at kunne drive Frac.dk videre på en fornuftig måde.

Der mangler derfor alt fra bundkort, cpu, harddiske og strøm forsyninger.

Så hvis nogen af jer ligger inde med stumper, som i alligevæl ikke bruger, så hører jeg MEGET GERNE fra jer på min mail. webmaster@frac.dk

Det skal dog siges, at alle data er bevaret. Den disk som al data lå på, var ikke taget så meget skade, at det var mig muligt at tømme den for data. Dog har den det ikke skide godt, og jeg tør derfor ikke genbruge den til videre drift.

Da mine erfaringer med netop MySQL serveren ikke har været så skide gode, har jeg en plan om at der denne gang skal stilles 2 Mysql servere op, så den ene køres som spejl af den oprindelige server, og på den måde ville den ekstra server kunne tiltræde, hvis den første skulle gå ned. Det vil give en bedre mulighed for hele tiden at kunne holde MySQL online.

Ja det var en stor smørre...

Så der går nok noget tid inden de er oppe igen.. de har været nede i en måned nu..

Link til tråd: http://frac.dk/forum/viewtopic.php?t=348

Inactive wireless-mod is on a distinguished road wireless-mod's Avatar

hey nice site^^I'm not from Denmark but from Germany and the languages have some common words, so i can understand a little bit from it

Inactive Weebs is on a distinguished road Weebs's Avatar

Default Re: Danish Wiremod Tutorials

Godt initiativ.
    -Vedrørende jeres "Tracker (Efterfølger)" tutorial, kunne i måske også vise hvordan man kan få den til at flyve op, ned, frem og tilbage? ^^

Wire Amateur zinen is on a distinguished road zinen's Avatar

Fedt nok i gør noget for nybegynderne eller/og dem der ikke er fantatisk skarp til engelsk. Men jeg vil nu alligevel holde mig til de engelske tutorials, dem er der mange flere af og er alligevel vant til at nå det gælder computere, så er næsten alt engelsk.

ebs
    ebs is offline
    Lurker ebs is on a distinguished road ebs's Avatar

Omg, dudes.

I burde ikke spille spil på engelsk, hvis i ikke fatter noget af det.

Inactive Teaqu is on a distinguished road Teaqu's Avatar

Hvis i her brug for en der også ved en smugle om Wiremod og hvordan det virker så er jeg en der godt vil give lidt viden fra mig XD

jeg her spillet Gmod siden V6,4 men startede med at bruge Wiremod for 6 måneder siden
    jeg kan dog bygge biler og andre niftige ting

jeg er igang med at lære hvordan E-Gates virker... så når jeg har fundet en "milestone" vill jeg også lærere andre hvordan e-gates virker

Mit Rigtige navn will jeg helt ikke komme ind på...
    Men i kan Kalde Ming Teaqu Curtis Wolkan Eller Young Zergling... det gør alle andre...

-TCW - YZ

PS: jeg her selv en lille 6 slots server kørende i gmod
    Server navn: YZ''s [D] Server
    Server IP: 85.92.86.117:27015

Den har næste all de fede store addons
    [PHX3, SBMP, Wire, WireX, Stargate, +more]

i er altid velkommen hvis bare i ikke laver ballade...

ses gutter...
    .::My Gmod Server::.
    Name: YZ's [D] Server
    IP/Port: 85.92.86.117:27015
    Addons: [PHX3, SBMP, Wire, WireX, Stargate, +more]

Inactive Mikkelr1225 is on a distinguished road Mikkelr1225's Avatar

Quote Originally Posted by Ninosbarkho View Post
    Hey
    Herre nice side !

Øv øv øv
    Ved mig står der Frc.dk er i dag blevet hacket og vi er derfor nød til at lukke ned for brugernes hjemmesider i en periode... Da der er en masse data der skal genetableres, og en ny sikkerheds runde skal gåes igennem, er vi desværre nød til at lukke alle brugeres hjemmesider ned, så vi kan få arbejdsro til at udbedre fejlen.
    Da andgrebet skete samtidigt med at serveren tog backup af al data, kan vi desværre ikke bare genskabe data ud fra en backup, da vi ikke ved hvor meget af denne der også er beskadiget...
    Derfor vil alle hjemmesider, miste deres index side, som i selv skal uploade på ny..

Wirezard

Matte is just really nice Matte is just really nice Matte is just really nice Matte is just really nice Matte is just really nice Matte's Avatar

Congratulations! You just bumped a 1 year old thread. The post you answered was 2 years old, and I don't think any of the guys are following this thread any more, as they are all inactive. That means they haven't vistited this site for many months.

Please pay attention to the date of last reply before posting.
    Last edited by Matte; 07-09-2009 at 06:52 AM.
    "If anybody says he can think about quantum physics without getting giddy, that only shows he has not understood the first thing about them."
    -- Niels Bohr

Wire FPGA

Closed Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast